Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

"Ένα Μπακούρι στην Αθήνα" - Απόσπασμα

"Και να'μαι τώρα, ωραία, μοιραία, να πρέπει να ξεχυθώ στους δρόμους για να αναζητήσω το άλλο μου μισό, αν όχι για μια ζωή, τουλάχιστον για να βγάλω τον επόμενο χρόνο.
Να ξεχυθώ στους δρόμους εγώ, εγώ, που πάντοτε με ψάχνανε και με ακολουθούσανε οι επίδοξοι εραστές με περισσή μανία.
Μη φανταστείτε βέβαια τίποτα τρομερά κελεπούρια, αλλά τέλος πάντων είχα κάποιες εναλλακτικές κι εγώ, έστω και κακές. Ανήκω άλλωστε στην κατηγορία των ανθρώπων στους οποίους αναφερόταν ο Μέρφυ, όταν έλεγε πως αν αφήσεις τα πράγματα στην τύχη τους, έχουν την τάση να πηγαίνουν από το κακό στο χειρότερο. Αυτό μου συνέβη λοιπόν τώρα. Πήγα από το κακό στο χειρότερο!"

"Ένα Μπακούρι στην Αθήνα" Στέλλα Καραμπακάκη, Εκδόσεις Πολύτροπον 2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: