Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

κι ύστερα ήρθε η μεγάλη σιωπή...



από τη Ναντίνα Κούλη




Τώρα τι κάθεσαι εκεί σκυφτός και δεν μιλάς
Ούτε τα δακρυά σου δεν αφήνεις να κυλήσουν λες και είναι ντροπή να κλαίς και να λυγίζεις.
Παντού σου κόλλησαν τη λέξη να ξέρεις και να λες "υπερηφάνεια" και στην έμαθαν με θετική ερμηνεία .
Λάθος φίλε μου λάθος λάθος λάθος.
Η υπερηφάνεια λέξη μοναχική ,λέξη που κρύβει παγίδες λέξη που δημιουργεί απόσταση .Είμαι υπερήφανος ,είμαι μόνος ,μπορώ να καταφέρω τα πάντα δεν έχω ανάγκη κανέναν.Είμαι ,είσαι ,είναι ποιός κατακεραυνωσέ το είμαστε και του στέρησε το λόγο, την αγκαλιά, την πράξη. Άνθρωπε σκυφτό σε έμαθαν να περπατάς ,σκυφτός θα πορεύεσαι αν δεν τινάξεις την σκόνη απο την ψυχή σου. Το δέρμα που κατοικεί η ψυχή σου το γυάλισες σήμερα ή φρόντισες μονάχα να μαζέψεις τα αργύρια; Μην ξεχάσω να σου πω, πρίν σε κλείσω πάλι στη φυλακή, εκεί που θα πας σε λίγο καιρό τα χρήματα δεν χρειάζονται, έχουν δικά τους νομίσματα. Μόνο που δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που ξέρεις, οπότε μη μαζεύεις δεν θα σου χρειαστούν, προσπαθησέ όσο πιο λίγα και ό,τι έχεις να το μοιράζεσαι.Το ακούς, να το μοιράζεσαι αυτό έχει αξία. Άντε τώρα γύρνα πάλι στη μιζέρια σου και συνέχισε να νομίζεις οτι είσαι βασιλιάς και κοιτάξου άλλη μια φορά στον καθρέφτη αυτάρεσκα να δεις το εγώ σου να χαμογελάει .
Ύστερα αν με βρείς τριγύρω έλα να μου πείς τις καινούργιες σου ιστορίες...


Μαρτιός 2012
κι ύστερα ήρθε η μεγάλη σιωπή...

Δεν υπάρχουν σχόλια: